Ouff! Vilket gaalleeet looov aszå! :D ;D

Shuuuuu people ;)
Igår så fyllde min älskade Nadia Imam år hon är 18 år gammal nu, det blir bara klubbish med henne nu snart oxå då hehe :D Vi hade galet kul hoss henne vi dansa å fucka ur grooovt, hehe! :D Jag bara dansade och garvade sönder mig själv och efter så hände det än massa fler saker, hahah. Mitt lov har ialla fall varit galet kul jag är verkligen nöjd, trodde inte att jag skulle ha såhär kul det här lovet, hihii ! :$ :D
Ska dra och sova mer nu för är så jävla trött, efter allt festande bara, hahah !! So peace n' love to you ;) <3

Kommentarer
Postat av: NADIA DEN BÄSTA!

VAD SÖÖÖÖT BABYY JAA SNART BLIRE CLUBBIIIIIIIIISH BROOOR ! <3

2010-11-09 @ 18:42:03
URL: http://locitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0