Ute dag med små syskonen, jippie :D

Shuuuu foooks ! :D

Just nu så sitter jag med små syskonen och vi lyssnar på musik, snackar och skrattar hehhe :)
Vi ska snart fixa oss nu för att idag ska dem ut med mig och ha kul whoooo :D Vi ska dra till kista och kanske bowla eller så kommer vi att gå på bio! Det kommer att bli en rolig dag idag vad jag tror ialla fall. :D 

Efter att jag har vart med mina syskon då ska jag dra till husby och träffa min älskade Rumijat :D Vi ska bara chilla hoss henne och i området. :) Just det jag glömde att berätta att jag ska på intervju i Clas Ohlson på torsdag morgon kl 12.00 fan :O hjäääälp mig jag orkar inte att vakna så tidigt på torsdag eftersom att jag kommer att dra på fest på onsdag. Men det ska jag nog klara av hehe! :p

Men det var allt för mig, nu ska jag börja och göra mig i ordning, så vi hörs sen! Take care, kiss <3




Kommentarer
Postat av: lloyd

hahahahaha vi har samma smak i musik det darför och din ipod men grön är en av mina favorit färger :D



föresten, låten går till dig så länge du inte få luft :D lol

2010-11-02 @ 13:04:28
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: lloyd

har du lysnnat på hela ipoden, gör det :D sen säg vad du tycker om dem flesta dar lol <33

2010-11-02 @ 13:41:01
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0