BRRAAAP, BRAAAP Maybe New Crew! ;P

Shuuuuu my people !! ;)
Idag har jag haft en rätt chill dag i skolan ialla fall. Sedan när jag kom hem så var jag inte lika glad, så jag bestämmde mig för att dra till min pappa i kungsängen som jag är hoss just nu :D Jag och min kära pappa snackade än massa olika saker och han förstår mig väldigt bra oftast så det kändes mkt bättre att snacka med honom.

Jag har en nyhet ialla fall :) min klass kamrat som heter Edwige har en dans grupp som heter Swagga Dance Crew och de är 5st. Så jag fick erbjudandet att börja med dem, och jag tackade ju självklart jaaaaaaaaaaa heheh :D Så ska börja träna med dem imorgon i en dans lokal i Vällingby kl 19.00-22.00 Så jag får se hur det går då, hehe :p Förrestän här kan ni läsa om deras blogg, TUUUNG! :) http://Swaggadancecrew.blogg.se

Bless ya'll <3

Kommentarer
Postat av: lloyd

graaaaaaaaaaaaaaaaaattis min älskling, lycka till med det :D <33333333333333333333

2010-10-07 @ 22:48:22
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0