Chill dag :)

Heeeiii Foks !
Igår så var jag på min första träning i den nya gruppen Swagga Dance Crew :) Det var kul och jag fick lära mig deras olika koreografier som de har gjort till några mix låtar. Efter 3 timmars träning drog vi hem. När jag kom hem var jag nästan helt slut så jag gick och deckad. Sov fett skönt aszå. :D

Idag ska jag nog bara ta det lugnt hemma tror jag för att det känns som att det är en chill dag idag för mig ialla fall hihii ! :p Så ska dra till biblioteket nu snart för att låna lite böcker åt mig och mamma. Det var väldigt längesen jag ens läste böcker så kommer att börja med det nu framöver för att det är skönt att läsa böcker ibland och mycket lärorikt. :)

I'm Out, Moowah på er ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0