=)

Heeeeiiii ! :)
jag kom nyss hem från skolan efter att vi hade tjafsat om vårat jävla UF-Företag. Jag orkar verkligen inte med det längre, det är så jobbigt att jobba i grupp ibland eftersom att alla har olika åsikter och tankar, och när vi försöker att reda ut grejer då blir det bara skrik i gruppen, Hahahah roligt på något sätt faktiskt. :p

Jag hade en rätt chill dag idag ialla fall inget speciellt hände. Vi har än massa olika saker att göra i företaget som tex. att jag ska göra våran webb sida för vårt företag som jag inte kan ett skit om HJÄLP :O Men jag kommer nog att klara det på något sätt hehe.

Förrestän det är sånt dåligt väder där ute, det är så jävla kallt och jag har hört att det kommer att snöa snart, NEJ, fan aszå. :( Men jag ska snart dra ut i det här hemska vädret tillsammans med mamma, vi ska köra till Stinsen för att kolla efter en snygg, varm och sexig vinter jacka till mig som jag kan använda under vintern. Så Puss & Kram på er, vi hörs ;) <3

LOVE YOU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0