SÅ FUCKING GLAAAD !! :D ;D

HEEEJ FOOOKKKS !! :D
Kom hem för en stund sedan hade så jävla galet kul igår ufff omg :O kan inte ens beskriva det hahahha :D
För det var så jävla kul har inte haft så kul på länge aszå !! :D hahah. Jag och girlsen dansa groovt på dans golvet :O vi fucka ur hahah :D jag var helt craaazy aszå :O haha !!

Folket på klubben var så sköna å dansade med och allt inte som andra fucking torra människor, haha :p killarna bara hunda efter groovvt aså :O haha, dem bara winta, winta och tjejerna aszå hahah It was all eyes on us säger jag bara ;D utan oss hade festen blivit torr, haha :) Sedan efter det så var det bara att rulla vidare till nästa fest å haypa sönder och fucka ur hahah, uff de va bara galleeet säger jag, dem som inte vad med oss igår missade GRRROOOVT !!

Men ska dra nu för att decka behöver verkligen det ! Peace out ya'll ;) <3

Wintana Sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0