Utväg !

Heeeiii people !
Hoppas att allt är bra med er!! Jag själv mår helt ok faktiskt! För att just nu har jag än helt blandade känslor om allting och vet inte riktigt vad jag ska göra och gå till väga.

Igår så var jag på träningen med dans gruppen och det gick rätt bra. Men igår så insåg jag att det inte var så himla seriöst som jag trodde att det skulle vara och jag hade ungefär känt så där dem senaste träningarna vi hade, och det var också än massa andra saker som jag inte vill gå in på. Samtidigt så ska vi ju också snart betala 2000 kr för gruppen och allt liksom. Så jag har tänkt efter och har insätt att det inte är värt det.

Jag vill och kommer verkligen att fortsätta med dansen (Dancehall Queen) Inget kan stoppa mig från det hehe :p
För att jag har gått på dans innan för flera år sen men jag kände inte riktigt att det var min dans stil som jag verkligen ville satsa på. Men sen så såg jag Dancehall Queen och då blev jag liksom shiiit det där är jag, och jag måste hålla på med det! Hahaha, sjukt va! :p

För jag döööör ju för att sjunga det har jag alltid gjort och kommer alltid att hålla på med så det blir både sång och dans hehe. :) Men det är ju så himla svårt här i Sverige att ens komma någon vart med allt som har med musik att göra och ens att lyckas här!

Men man får väl göra det bästa utav situationen och fortsätta att kämpa för det man brinner för som jag verkligen kommer att göra. Just nu ska jag ialla fall försöka att hitta en annan dans grupp inom stilen Dhq, så jag får hoppas på det bästa! Ska dra nu ialla fall, Take care n' much love <3 


Kommentarer
Postat av: lloyd

heej sweeti, du har gjört bra med din blogg men så du väg, man kan alltid lyckas med båda sjunga och dansa åt olika sidor, ge inte upp på det du vill ärligt för man vet aldrig när det bli svårt att ta det och börja om :D

2010-10-06 @ 22:40:52
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Wintana

hehe söötnos tack så mkt för all stötning :) jag vet att man kan lyckas på olika sätt :) <3

2010-10-06 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0