Bra och dåliga nyheter !

Shuuuuuuuuuu bloggen, haha det var ett litet tag sen ja skrev i bloggen. :p
Grejen är den att ja int haft så mkt tid och kommer inte ha det så mkt framöver förmodligen tror jag men det ska nog ändå kunna ordna sig, hihih. :)

Min dag har vart rent av strss :O för att vi har fått så mkt plugg nu på en och samma dag att jag faktiskt flippa ur i klass rummet för att jag orkar bara inte, plus att min dans börjar idag jippie haha :D och jag kom nyss från sången så det blir liksom allt å samman på en och samma gång :/ så det känns jobbigt men samtidigt också lite kul för att jag gillar att va lite mer upptagen speciellt med saker som man gillar att göra ! XD

Förrestän kan ni fatta att MODERATERNA VANN OCH ATT SVERIGE DEMOKRATERNA HAR KOMMIT IN I RIKSDAN !!
Fyfan när jag följde valet på tvn igår så blev jag så fucking arg för att det inte var sån stor skillnad på moderaterna och socialdemokraterna. Men eftersom att det finns vissa sjuka människor som säger att de inte orkar rösta eller inte tror på politik så förlorade vi Sossarna i valet ufff. :'(

Det kmr att bli så jobbigt för oss invandrare nu. :/ Men det som är värre fan är att SD har fått en plats i riksdan och kanske får större makt senare vem vet? Då säger jag bara att det kmr att gå riktigt dåligt för oss invandrare i Sverige! FUCK ER RASISTER FAN !!

Men det var allt för mig för att nu ska jag dra och käka lite innan jag ska gå till dansen. :p So see ya' my sweet readers! XD <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0