DANS AUDITION :O

Heeeii mina söötisar idag har jag haft en fetttt lång dag är helt död och trött. :/ Först så träffades vi med tjejerna i tensta marknad kl 8.30 för att sälja våra grejer. Sedan var jag tvungen att dra kl 10.00 till min dans audition som började kl 11.00

När jag kom till dans auditionen då var det typ 30 pers. och vi fick vänta i fucking hundra år för att alla skulle göra sitt solo nr. Fast jag fattar inte varför det tog sån lång tid? Iaf Mirre och Saron var med mig för att stötta mig, tack tjejer ni är guld, vad skulle jag göra utan er!

När det va min tur att gå in då ställde dem några frågor sedan så började jag att dansa jag var nervös men ja visade inte det. Jag kom fucking bort mig i min coreografi men som tur var så fortsätte jag bara och dem märkte ingenting hahaha. :p Dem gillade faktiskt mig tror jag för dem sa iaf att jag var bra och att jag har attityd när jag dansar så det är något bra hahah :)

Efter det så gick vi hem till Mirre och käkade det va fett god kurdisk mat, tack älskling hahah. :)
Sedan så gick vi tbx för att vi alla skulle göra en coreografi tsm så vi dansade ännu mer till fuck kl 20.00 :O
Kan ni fatta nu vaf jag är så döööööd :/ men jag hoppas att det kmr va värt det och att jag kmr in.

Måste också bara säga att mina tjejer som sålde i tensta marknaden medan jag dansade var skit duktiga. :)
Vi sålde väldigt mkt aszå jag trodde inte ens att vi skulle sälja en väska haha men ibland så tror man fel. :p
Vi sålde för 600 kr kan ni fatta vi :O vi kmr att gå i vinst det här kmr att gå skit bra tror jag faktiskt, hihii.

Men nu ska jag dra och sova för att imorgon är det min tur att stå och sälja på marknaden, får se om jag är en bra säljare haha. :p Men jag kmr också snart att lägga upp bilder på våra grejer. Looove n Peace Ya'll <3


Kommentarer
Postat av: Yasmin

GRATTIS :D!! :)

2010-09-05 @ 12:32:37
Postat av: Wintana

Hahah, tack älsk men för vad igentligen hehe :p

2010-09-05 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0