Dans/Fotografering med gruppen idag :D

Shuuuuu people ;)
Jag har haft en fett stressig dag idag som kommer bara att fortsätta att bli stressigare tills dagen är slut hehe :/Jag ska snart dra till sången, sedan när jag kommer hem ska jag fixa mig och packa än massa kläder som jag ska prova på dansen senare idag.

För att idag ska vi ta än massa bilder med grupperna (Revolution Dance Crew/Rebound) :D det kmr säkert att bli galet kul men jag är lite orolig för hur det kommer att gå, för att jag kanske inte blir så bra på bilderna och då vill jag inte att de syns ute på nätet eftersom att de bilderna, tror jag kommer att representera våran grupp just nu i början ialla fall. So I have to look HOOOOOOT !! Hihii :p

Men måste dra nu har feeet me grejer att fixa vi hörs sen puusss på er ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0