Det är galet knaaaaaaaaaaaaaaz i gruppen :/

Heeeiiii foks :)
Igår så hade vi träning på vår koreografi som vi skulle uppträdda till nu på söndag i råsunda där AIK skulle spela. Jag blev feeett glad och hypad tills dans läraren Vendela sa nej, jag tror att vi ställer in den! Jag tänkte bara WTF!! NEJ, för att jag vill börja uppträdda nu fast jag vet att det är lite för tidigt och gruppen behöver mer träning, men men.

Så jag och några andra i gruppen tänkte att vi ska ses antingen imorgon eller i helgen för att träna groooooooovt mkt!! För att det behövs det verkligen. Just nu så har jag iaf än massa olika känslor eftersom att det är vissa saker som stör mig lite och jag vet inte riktigt om vi är en rätt grupp. :/ Men jag tror på oss, och jag vill och ska kämpa med gruppen så att vi blir BÄÄÄÄÄÄSST, HAHAHAH !! ;D

Det här är vår låt som vi ska uppträdda till med gruppen, förhoppningsvis. Älskar låten gaaleet, så sköön ! XD

Måste också säga att min BÄSTAVÄN YASSI FYLLER ÅR IDAG JIPPIE, GRATTIS SÖTIS ;D så jag ska hem till henne nu och fira henne har saknat henne mkt, hihii :D So peace out ya'll LOOOVE <3

Kommentarer
Postat av: l-low

När ska du börja filma o ta bilder på era grupp? jag vill se några video på hur ni dansar o era bilder o hur många ni är :)

2010-10-01 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0