Det kommer att bli så galet kul ;D

Heeeeii mina sötisar jag hoppas att allt är bra med er! Jag är i skolan just nu och försöker att plugga samtidigt som mina vänner i klassen dansar, hahahha som sagt vi är en crazy klass :p Jag dansade nyss och mobbade mina vänners dans hahah dog av garv tills jag fick ont i magen haha XD

Vi hade ingen dans träning igår utan vi pratade, och lärde känna varandra i gruppen och gick igenom när vi ska ha shower och gruppens namn mm. Jag hoppas att gruppen kmr att heta Revolution som min bästa vän Saron kom på. ;D

Ialla fall det känns väldigt bra i gruppen just nu men man vet ju inte hur det blir senare. Vi är 7 st i gruppen just nu. Det kmr att bli hårda träningar och idag kmr vi att träna på akrobati, jag undrar hur det kommer att gå för mig hahah. :p

Vår första show är på höstlovet i Uppsala på en ungdoms fest, och vi kommer att över natta där och ha galeeet kul! :D ser så mkt fram emot det. Jag kommer också att vara med i SM där jag kommer att köra ett solo nr. :O hahah men det kmr nog att gå bra.

Förrestän idag kmr jag att träffa en nära vän till mig som heter Rumijat :D har inte träffat henne på väldigt länge eftersom att hon har fött barn och har haft mkt att göra. Har saknat henne så otroligt mycket så är skit glad att få träffa henne idag.

Take care ya'll I'm out now ;) <3


Kommentarer
Postat av: Yasmin

världens bästa bild haha!

2010-09-21 @ 21:54:04
Postat av: Wintana

hahahhahaah ja vet :P

2010-09-22 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0