...

Heeeiii :) Idag var det chill i skolan vi hade chill lektioner och vi pratade om när vi skulle åka på cosmonova som vi kmr att göra på fredag. :) På samhälls lektionen då satt jag på Sevims knä och hon maserade mig, det va jätte skönt så jag somnade nästan, haha.

Sedan gick vi till aulan för att lyssna på en politisk debatt om dem olika partierna inför valet. Så jag hade en nice dag med int mycket plugg. :) Nu väntar jag bara på svar från dans auditionen om jag har kmt vidare! Jag hoppas verkligen det men vi får väl se. Men ska dra nu vi ses my people :p <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Winta!

Det är jätte roligt att det har gått bra med era företag. jag hoppas att ni får MVG på slutet.



Jag håller tomarna att kommer med dans gruppen.



MVH

Pappa

2010-09-06 @ 21:37:24
Postat av: Pappa

2010-09-06 @ 21:38:09
Postat av: Wintana

ah jag hoppas också att vi får MVG i slutet :)

Tack så mkt pappa hahah :p <3

2010-09-07 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0