För mkt gaaaarv, haha :D

Heeeii my people ;)
Jag klarade min audition jag kom in i den nya gruppen jippiie, vi kmr att komma på ett namn till den nya gruppen, men jag har redan kmt på några coola namn så vi får se va dem andra tycker hihii. XD Men aszå jag e också int helt riktigt glad för att man måste peya 2000 kr eftersom att vi måste ha pengar till dans lokalerna där vi ska repa och kläder till våra uppträdanden, men, men får se nästa vecka hur det känns och hur det går på träningen. :p

Idag så träffade jag Saron my bebiss och resten av my gyalz :) vi va i stan och chillade runt lite bara men vi garvade så mkt idag hahah, tjejerna kallar mig för The Drama Queen, hahah eftersom att jag kan va så haype ibland haha, men det va jätte kul att få skratta så mycket iallafall. :D I'm out now foks <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0