''FUCK KÄRLEK'' Nu ska jag berätta vad det igentligen betyder!

Kärlek vem fan kom på den leken?
HAHAHAH, jag skrattar åt det nu för att jag har trott på kärleken en gång i tiden.
Hur fan kunde jag liksom!
Det finns ingenting som heter KÄRLEK
fuck kärleken!
Den leker ändå bara med en om och om igen.
Så gå inte med i leken, VARNING
Det finns inget bra med denna dumma satans kärleken!
Bara ordet säger allt! KÄR= LEK Tex. 2-1=1 ---> 1x0=0 

MAN BLIR ALLTSÅ ENSAM KVAR TILL SIST. SÅ TRO ALDRIG PÅ KÄRLEK FÖR ATT DET FINNS IGENTLIGEN INTE! ;) <3

Kommentarer
Postat av: lloyd

hahahaha asso du föör rolig asso jag svär :D

2010-09-17 @ 00:13:15
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Wintana

Hahahah :p men de e sant ju XD

2010-09-17 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0