Galet kul med klassen hihii :D

Shoooo mina söötisar :D
Idag så åkte vi till cosmonova med klassen :D och det va skit kul hahah. :) När vi satt i bion då kändes det som att fiskarna och havet kom mot en och jag bara skrek typ, haha :p Sedan så gick vi till museumet och kollade på djur och det fanns oxå ett mörkt rum som man kunde gå in i för att få känna på hur det är att vara blind.

Så jag, Sevim och Mehda gick in där och det va helt svart att vi inte såg någonting så vi visste inte vart vi skulle gå vi bara skrek och höll om varann, haha fett kul iallafall. :D Efter det så gick jag till Saron och tjejernas skola :) vi chillade och garvade som vanligt haha, alltid lika kul med dem ! :) Imorgon är det Narins Birthday som gäller, så vi får väl se hur det blir? :p See ya' Bitches <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0