Mitt första blogg inlägg !

Heeeeiii Allihopa :D
Som ni ser så är det här mitt första blogg inlägg. Jag har aldrig tänkt på att skaffa en blogg men idag så tänkte jag bara vaf inte, hahaa :) Jag kommer inte alltid att skriva i bloggen men kommer att göra det för det mesta iallafall.

Jag heter Winta om ni inte visste, men jag brukar kallas för Wintana Afrooo Queen, för mitt stora och tjocka hår hahaha :p. Jag kommer att skriva vad jag brukar göra på min vardag och lite annat. Ni får ställa en massa frågor, men dem måste självklart va normala, för att ni ska få ett normalt svar tbx hehe. Just nu så tränar jag på min dans coregrafi som jag faktiskt har kommit på själv hihii :)

Det har vart en hård och jobbig träning men som är värt det inför dans audition som jag ska gå på lördag i Blue Hill. Det är en dans audition som Binta och Vendela har gjort för att dem vill ha nya medlemmar i dans gruppen ReBound. Jag hoppas verkligen att de väljer mig. :) Men nu ska jag dra people för att fortsätta att träna hihii, ni får ha det bäääst och jag hoppas att ni följer upp min blogg och lämnar kommentarer.
Looove n Peace out ya'll <3

Kommentarer
Postat av: lloyd

vaddå ditt första blogg, det din andra blogg men ändå de nice :)

2010-09-02 @ 22:15:15
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: Wintana

oj just det glömde haha men den andra bloggen va ändå med kurdligan du vet den va int så seriös :p

2010-09-03 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0