Så jävla döööööd !

Heeeiii alla :) Igår så var det min första träning. Vi tränade styrka tsm med gruppen Rebound som ni säkert har hört talas om. Det var kul fär att vi fick lära känna varandra för att vi alla är en stor familj som ska äga på scenen hihii. ;D

Ialla fall vi tränade mkt akrobati och styrka. Det var gaaaaaalet jobbigt :O aszå jag trodde aldrig att det skulle vara så här tufft, men allt krävs ju träning hahah. :p Det gick ialla fall rätt bra för mig och resten av tjejerna, hahah har feett me tränings värk nu fast det här är bara början på vår resa haha.

Jag är så sjukt trött eftersom att jag har också lite plugg kvar att göra plus att till nästa träning så är målet att vi alla ska ungefär nästan kunna stå på huvudet och vi måste snart också kunna att gå ner i spagat :O Gud! Hjälp mig hur ska det här gå för mig? hahah :p BUT I WILL MAKE IT ! XD

Vi bestämmde gruppens namn och det blev mitt namn (Bästa vän Saron kom på) :D jippie. Så nu heter vi Revolution Dance Crew. Så snart ser ni oss på scenen när vi är riktigt grymma ;D Peace out much love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0