Sånglektion !

Heeeii :) jag kom hem nyss från min sånglektion som jag har varje måndagar i Rinkeby Kulturskolan. Min sång pedagog heter Gabriella, och hon är jätte duktig. :) Vi brukar att göra sång övningar som är grymma för rösten och för att du ska få bättre röst teknik. 

Sedan brukar hon också att ge my olika sånger som jag ska träna på och sjunga, och jag ska se mig själv i spegeln också för att se så att jag inte rör mig när jag sjunger, haha för det brukar jag att göra ibland omedvetet. :p

Idag gav hon mig en ny sång som heter DINDI med Jobini/Gubert hehe :p det är en gammal låt, men det är bra att sjunga gammla låtar för att det var mer riktig musik då på den tiden och då använde man mer rösten.
Det var kul som vanligt iaf! XD

Hopefully I'll be a singer someday but will see about that, will see ! :)
Ska tagga nu så natti, natti och pusss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0