Shopping med Sevim :)

Idag var det också en rätt chill nice dag i skolan. :) Vi hade handel med Johan våran mentor, bästa mentorn haha :) så vi fick häften om bokföring som vi håller på att läsa nu som vi kmr att få prov på senare NEJ ! Orkar inte med plugg hahah. Men så är livet tyvärr. :p Sedan hade vi oxå svenska med Kalle hahah en rolig lärare! Vi fick i uppgift att läsa en bok som vi sedan skulle redovisa om aja.

Efter det så drog jag och min roliga kompis Sevim heter hon till Stinsen för att kolla lite på kläder ock sånt. Sedan när vi satt på bussen påväg hem då somnade jag plötsligt hahahah :p jag är helt sjuk. Sevim liksom skriker vaaakna Winta 24/7 haha :p Men ska dra nu och fixa lite grejer, Looove ya puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0