Narins B-Day XD

Heeellooo everyone :D
Igår var jag på Narins Birthday som jag nämnde för er. Det var fettt kul ;D vi dansa och åt god mat.
Som vanligt så var jag helt haajp på dans golvet hahah. :p Sedan så snackade vi och gick in på en hemsida som heter Chatt Roulett där man kan se människor från hela världen på webb camra. Det va helt gaalet det va äckliga gubbar, fucking pedofiler som inte var blyga med att visa deras... och vi bara flippade ur :O fett skarrigt aszå haha.

Efter det så drog jag och min älskade Saron hem till henne vi chillade och snackade om secrets :p hehe.
Det va nice iaf, vi var helt döööda så vi decka sedan. Nu är jag fortfarande hoss min Sis' Saron, vi åt feett god mat PIZZA OCH TÅRTA mm, jammi hihii XD Men ska dra nu för att jag och Saron har grejer att fixa, för att sen ska vi på dop fest! :)
Så peace out guys <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0