APM ! ;D <3

Heeeiii Bloggen ;D Jag mår faktiskt skit bra jag är glad hahaha :p jag hoppas att ni oxå mår bra som jag ;) Jag vaknade nyss och kände bara för att blogga lite och berätta om lite nyheter hehe :D Förrestän jag lyssnar på en fett skön party låt. man blir helt jävla haypad hahahahhaha :D Jennifer Lopez ft. Pitbull - On The Floor

Igår så var jag och Yassi på förening/skivbolag APM - Active Power Movment När jag såg var det var för någonting och när dem berättade vad allt handlade om då tänkte jag shiit det här är bra grejer. Dem vill hjälpa ungdomar som vill bli artister!! Det var faktiskt bara killar där och jag tänkte bara ok jag är den ända tjejen hahaha. Iaf när alla skulle sjunga och rappa. göra det som de är bra på då ville ja bara  spy hahahhahahah.

När dem sa ah men sjung för oss då sa jag aszå jag e förkyld min hals är helt KNAAAZ :O och det är sant jag är förkyld. Men då sa dem kom igen kör bara då tänkte jag bara det är nu eller aldrig så jag gjorde mitt bästa och ändrade lite på tonerna så min röst skulle kma fram mer. :p Dem blev helt damn du är grym jag svär du har rösten, karisman och utseendet. När dem sa det då blev jag bara ok wow ni överdriver yaoo HAHAHHHAHA''

Iaf mitt första uppträdande är den 4 juni med att ja ska sjunga Sveriges national sång på deras fotbolls turnering. Eftersom att jag har ju ingen egen låt men jag kommer att börja att hålla på med det nu i deras studio med hjälp av Adam Tensta, Pathoo Poh, Laze m.m. Dem håller oxå på med sporter m.m. Vi kmr göra shower, talangjakter m.m Vi har kommunen bakom oss och vi kmr att marknadsföra föreningen så att alla vet om det här. Det var än massa GRYMA TALANGER vill jag bara också påpeka !! ;)

pEaCE OouT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0