Tack igen Gud ! <333

Heeii !! :)
Saker och ting har löst sig och jag mår lite bättre nu. Just nu håller jag på att söka jobb till ICA och jag hoppas att jag får jobbet. Det var en kompis till mig som rekomenderade mig att söka ditt för att han pratade med en av personalen som han känner där och han skulle försöka hjälpa mig att komma in. Jag kanske också får jobb i en blomsteraffär hahaha man kan undra om jag verkligen passar att jobba med blommor HHAHAHA !! :P Men jag gör faktiskt det hehe jag praoade för flera år sen i en liten blomsteraffär så jag har mycket erfarenhet av det. Men jag får hoppas på det bästa att jag får nåt jobb i sommar ialla fall och framöver. Det spelar ingen roll vad det är för jobb bara det är ett fucking jobb hahhaha för att jag behöver jobba och jag vill jobba !! :)

Förrestän jag är lite förkyld och väldigt snuvig. Det är fett jobbigt aszå, för att jag måste snyta mig hela jävla tiden. Jag går runt med servetter överallt och under lektioner att klassen bara garvar ihjäl sig när dem hör rrrggrgrrgrgr HHAHAHAHA'' :p dem säger bara när tar det slut hahhaah :p Fan jag hoppas att jag blir frisk väldigt snart för att jag vill inte snyta mig under påsklovet :/ Tänk er när jag ska till Trey Songz och han ser mig med servetter i handen och jag bara rggrgrrrrrggg !! hahahahhahaha han skulle bara WTF !! hahha :D

Men ska dra och käka nu, see you later ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0