Take me away !!!

Jag är fett rädd just nu !!! Kan inte bara fatta att det kan hända och allt är pågrund av mig fast det inte är så!! Fyfan pallar inte mer. Det kan bara inte hända Gud ! Snälla hjälp mig hjälp oss jag ber dig vaf ?? :'( Orkar inte med att bara få skit hela jävla tiden fan aszå :/

Vet inte ens vad jag kan säga mer jag är bara chockad att det kan hända och om det händer vad fuck är det vi ska göra då ??? Jag hatar allt just nu bara jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska säga mer jag har prov att göra och skivbolaget att gå till för att snacka om min musik fattar inte hur jag ska göra allt och klara av allt när jag mår såhär !! :/ I hope it works out, it has to cause if it dont then I dont know what am gonna do.

Take care, bless to ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0