Universitets sökning färdigt :)

Min sötaste Yassi var nyligen hemma hoss mig och visade mig hur man söker till universitet och till comvux för att jag måste läsa natur B och matte C om jag vill kunna komma in på sjuksköterska linjen och ekonom linjen. :)

Men just nu har jag sökt till socionom och utveckling internationellt och samarbete i än massa olika universitet i Stockholm och utanför. Jag ville söka till komvux nu oxå ifall jag väljer att plugga natur B och matte C först och sedan söker till vintern istället men dem har inte öppnat comvux än för dem öppnar under juli månad.

Men jag hade iallafal inte klarat allt det här med hur man söker osv. om det inte vore för yassi :D så tack så mkt för hjälpen igen älskling !! :D Jag hoppas att jag kommer in på något av det jag har valt. :)

Sista ansökningsdagen är den 15 april som är på fredag så jag säger bara SÖK NU !!

Much love, i'm out! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0