Be an Angel for God !

Jag har givit dig allt och har ingenting kvar.
Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks!

Det är bara att inse och det har jag verkligen gjort. Gör du något för nån som du verkligen tycker om från hjärtat eller bryr dig så mkt om han/hon så kmr du bara att få en smula tillbaks inte ens det haha, jag svär för jag har vart med om det så det här jag säger är så sant !!

Men det jag undrar är att vi som har hjärta av guld och gör allt för någon som vi tycker om det kan vara en vän eller kärlek det spelar ingen roll. Min fråga är varför får man absolut inget tillbaks vaf är folk så elaka, duma och svartsjuka och än massa fler hemska saker mot varandra där ute?! Jag svär på allt jag kommer aldrig att fatta det och jag vet om att ingenting kommer ändå att förändras i den här världen för den är så jävla knullad aszå folk har inga hjärnor aszå !!

Var god och äkta mot dig själv och mot andra då ska du se att ditt liv kommer att se ljusare ut och du själv som person kommer att älska dig själv för den du är. Men det bästa av allt GUD !! kommer att se vem du verkligen är för som sagt Gud ser allt vi gör och han tar hand om allt i sina händer. Gud är stor och mäktig glöm aldrig det han kommer att älska dig om du gör bra saker mot andra och jag svär på allt det kanske känns som att han inte finns ibland men Gud finns jag har själv sätt han i mina drömmar! Gud kommer att ge dig allt om du bara följer hans regler och gör inget ont mot någon i denna värld.

Jag kommer alltid att vara mig själv oavsett vad som händer. Man ska aldrig ändra på sig själv för att Gud har skapat en så och man ska vara tacksam över det. Men man kan istället tänka om och lära sig utav sina misstag och göra bättre nästa gång för att i grunden är vi alla människor och man ska kunna förlåta. Kom ihåg Gud förlåter dig alltid vad du än har gjort men bara om du ber om hans förlåtelse !!!! 



God Bless God ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0