.

Det är så mkt just nu att jag inte ens vet vart jag ska börja!!! Jag vet inte ens vad jag ska säga mer har inga ord kvar jag lovar, jag har fått nog. Jag orkar inte mer !! Här kan jag ta ut alla mina känslor här kan ja skrika ut vad ja vill säga !! Men samtidigt inte för jag vill ju inte bli avslöjad hehe!! Jag vill bara veta Varför, varför just mig ?! Vad har jag gjort dig ?? Även fast jag inte vill tänka på det så kommer det ändå bara upp i mina tankar, off fett jobbigt bara.

Bror idag när du lyssnade på mig och jag pratade ut med dig det kändes väldigt skönt och att få höra hur du såg på det hela. Det fick mig verkligen att inse att det du sa var helt rätt och sant. När jag sa till dig att nej ..... då sa du nej syster det är inte sant för om ...... Jag har vart för blind, du har rätt bror jag ska spotta som du gör! Men det gör ont att veta att det är sant ... Tack för allt bror, för att du förstår mig och lyssnar på mig och hjälper mig. Som du sa älskade bror jag förtjänar inte det jag förtjänar mycket bättre. Du ärrr ... ??? Som du inte har ett svar på för att jag är för vacker på både insidan och utsidan!!

Love to you broh'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0