You maybe think that you know me but you actually dont. So plz dont act that you do !!

Du känner inte mig så Säg aldrig att du känner mig eller att du vet vad jag verkligen känner inombords för att det kan du aldrig veta om du verkligen inte bryr dig och verkligen försöker att se hur jag mår på riktigt. Säg aldrig att du vet hur mitt liv ser ut att du vet hur jag har det för det har du absolut ingen aning om inte om du inte bor hoss mig i en vecka! Det här säger jag till alla dem som snackar än massa bullshit och som tror att dem vet så mycket om andra fast dem igentligen inte vet ett skit hahaha. So listen and learn of what im saying cause it's so true !!



Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0