...

Jag har tänkt på det nu och jag kan fortfarande inte fatta att du ringde upp mig och sa precis som du känner. Jag fick mina svar varför du gjorde som du gjorde fast det nu har gått 1 år. Jag har lagt allt bakom mig för längesedan och jag känner ingenting för dig längre. Det var skönt att vi pratade ut och att du var ärlig mot mig som det kändes men man vet ju aldrig eftersom att jag inte litar på någon. Det som gjorde mig mest glad var att du bad verkligen om ursäkt för det du har gjort och det är bra! :) Men att du hela tiden har haft mig i ditt hjärta det trodde jag aldrig men men... När du sa att vad har hänt med dig? Det här är inte den Winta jag känner :/ folk förändras som sagt!

Jag kommer ihåg våra vackra tider jag är helt ärlig nu!! Jag hade fett kul med dig och jag önskade att jag kunde spola tillbaka den tiden när allt verkligen var bra. Nu vill du fixa allt och ha tillbaka det som verkligen inte går att göra nu eftersom att så mkt under 1 år har hänt i ditt liv och i mitt!!!! Plus att mitt hjärta och mina tankar är någon annanstans... Jag försökte att hjälpa dig ur allt det där dåliga du höll på med då när vi var tsm och jag är glad att du nu har förändrats. I see it's trading places now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0