Känner för att skriva av mig lite!

För det första så fattar jag inte ens att jag har gått in på min blogg för att det var så himla längesedan jag var inne på den. Som ni kanske märker så är jag inte bloggar typen hehe :p men just nu så känner jag bara för att skriva av mig lite. Det är så mkt som har hänt i mitt liv att jag bara kommer skriva kortfattat och en del saker är liksom seacret stuff!!!

I lördags så var jag och min nya kompis, hähähäh Yohanna och hennes vänner ute för att klubba och fuckka ur galet som tanken var. Vi hade planerat att dra till the place to be och till bolero och andra ställen. Men jag och yohanna fuckar ju allt :O HAHAHAHAHAHAHAHHA vi var helt totalt packade efter nivå att vi bara sprang runt ute i gatorna och bara dog av garv och skrek och snackade med allt och alla hahahahahahah. Det va så jäävla kul kan jag säga märkte att vi båda är så lika så det inte är sant när det gäller att haypa å feesstta hahahahahah.

Men fast allt inte blev som vi hade planerat det så hade jag ändå fett kul hahahaha kan säga att de är fett sköna människor ;D och jag har märkt att folk kommer och går. Det kommer alltid att komma nya i ditt liv även fast det inte var det som man hade tänkt sig !! P.S det kommer snart upp bilder hähähähähähähä ;) peace out biatcccch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !

Jag har sett dig i stan flera gånger och tycker att du är ganska snygg. Jag skulle jätte gärna vilja bjuda dig på ett glas vin.

2012-01-04 @ 20:06:41
Postat av: Anonym

Tjena snygging !

2012-01-09 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0